Servei de MONITORATGE

1.    Distribució dels monitors/es i grup

 

COORDINADORA: Virginia Zamora Sánchez

EQUIP:          

P3

 Cristina López Milara

P4

 Teresa Graupera Rollan

P5

 Montse Rodamilans Orellana

1r

 Sara Ramírez Costa

2n

 Isel Martinezona Chaves

3r

 Sílvia Bélmonte Teixidor

4t

 Pilar Medina Gallego

 Luis Laguna Molina

 Luis Lagona Molina

 

Cuinera

 

 

Hallouma Safri

 

 

2.    Organització diària de cada grup

  • INFANTIL

P3 

12.25 h: recollir els infants a l’aula, passar llista d’assistència, posar bata de menjador, fer pipí i rentar mans

12.35-13.30h: dinar

13.30 -14.10h: joc tranquil

14.10-14.45h: pati o activitats dirigides

14.45-12.50h: treballem els hàbits (ens rentem les mans) i anem a la classe

 

P4-P5

12.40h: recollir els infants a l’aula, passar llista d’assistència, posar bata de menjador, fer pipí i rentar mans

12.45-13.45h: dinar

13.45-14.45h: pati o activitats dirigides

14.45-14.50h: treballem els hàbits (ens rentem les mans) i anem a la classe

 

PRIMÀRIA

13.00h: recollir els infants a l’aula o al lloc acordat passar llista d’ assistència

13 a 13.10h: rentem mans

13.10-14.00h: dinar

14.00-14.45: pati o actv. dirigides

14.45-14.50h: Rentem mans, fem pipí i esperem al mestre en les fileres del pati

 

Només els grups de 3r, 4rt, 5è i 6è després de dinar i recollir la seva safata passaran per la taula una baieta, d’aquesta manera treballem els hàbits higiènics i tenim cura de l’espai que utilitzem.

 

3.    Activitats

Dues vegades a la setmana cada grup-classe realitza dues activitats dirigides (podeu consultar el quadre d’activitats en el web del menú del petit).

La resta de dies l’estona de pati és lliure sempre sota la vigilància dels monitors.

 

4.    Incidències dels infants

Les incidències dels infants arribaran als pares mitjançant un full on quedarà reflectida la incidència. Sempre que fem servir una nota d’ incidència queda revisada pel monitor del grup i per la coordinadora.  Aquest full d’incidència té 3 còpies: una per l’infant, altre per la coordinadora i altre pel tutor/a.

5.    Informes

Tots els grups tindran un document en format paper que arribarà als pares trimestralment. Aquests document és una quadrícula amb uns ítems que haurà de marcar el monitor/a amb l’observació diària del nen/a.

A més a més d’aquests documents i durant els dos primers trimestres del curs realitzarem un informe diari de P3 per tal que els pares puguin repassar cada dia l’evolució dels nens.

 

6.    Altres informacions d’interès

-PROTOCOL AL·LÈRGIES: Els infants amb dietes especials per al·lèrgies/intoleràncies seuran en llocs fixos al menjador durant els primers dies per tal de fer una vigilància inicial, sempre els servim primer abans que a la resta de grup. el nom i el tipus d’al·lèrgia.

-MEDICACIONS: No podem administrar cap medicament sense recepta mèdica i autorització de la família. Les ferides es netejaran amb aigua i sabó ja que no estem autoritzats a aplicar cap altre producte.

-PORTA ENTRADA: Els monitors/es no poden obrir la porta d’ entrada en l’ horari de menjador. Avisar a la coordinadora si hi ha alguna família a la porta. Prohibit donar a cap infant en l’horari de menjador sense el permís de la coordinadora.

-WEB MENU DEL PETIT: Podeu consultar el menú diari, les activitats mensuals, les activitats extraordinàries i molta més informació relacionada amb EL MENÚ DEL PETIT que pot ser del vostre interès.

 

Si teniu algun dubte o requeriment podeu trobar-nos cada dia al menjador de les 12:00h. a les 15:00h.

 

 

 

 




També et pot interessar...

Manifest Vedruna Catalunya

llegir més »

Calendari 2017-2018

Calendari 2017-2018 Inici de les classes 12 setembre  12-13 de setembre entrada progressiva de P-3 Finalització de les classes 22 de ju...

llegir més »